Polaroid MIDC800 8 inch / wit / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Polaroid MIDC800 8 inch / wit / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Gman 09-10-2012

De Polaroid MIDC800 is voor mij een alternatief voor de Yarvik TAB364. Nauwelijks na 3 maanden bleef de TAB364 "dood". Gelukkig was er garantie en ik kreeg van de verkoper (Kijkshop)de mogelijkheid om het te ruilen voor hetzelfde Tablet of een andere te kiezen.

De alternatieve keuze werd dus de Poloraid MIDC800 omdat deze wat betere specs heeft als de TAB364
8gb mem ipv 4,
WEL standaard Google Play geïnstalleerd,
beter scherm

Tot nu toe heb ik geen spijt van, en ik heb het apparaat alweer ruim een maand. De tablet werkt erg vlot, zeker gezien het feit dat het een budget tablet is. Alles werkt zoals het hoort, gelijktijdig applicaties draaien is geen enkle probleem. Eigenlijk geen problemen tot nu toe.
KORTOM: Waar voor je geld.

ILOVETABLETSxo 22-11-2012

Hoi Gman,

Ik ben blij om dit te horen want ik wil namelijk zo'n tablet kopen op kijkshop.
Maar eerlijk gezegd weet ik niet of deze tablet goed is vanwege de onbekendheid.
Hopelijk heeft u er iets meer over te vertellen.

M.v.g